poniedziałek, 12 maja 2014

Wiosna w Ogrodzie

Oczywiście w Ogrodzie Botanicznym, który co prawda wg mojej interpretacji nie leży w obrębie Jeżyc tylko Ogrodów (mam na myśli oczywiście stare Jeżyc) ale tak czy owak Ogród Botaniczny zawsze mnie zachwyca, szkoda tylko, że nie jest otwarty cały rok. Chodzą słuchy, że Uniwersytet chce wprowadzić opłaty za wstęp do Ogrodu (ten temat przerabialiśmy już ze Starym Zoo, na szczęście z pozytywnym dla wszystkich finałem); póki co liczone są wszystkie osoby wchodzące na teren Ogrodu :-) Tak było też dzisiaj kiedy wybrałem się z żoną na spacer; ciekaw jestem ile osób odwiedziło Ogród bo pogoda dopisała a wiosna pokolorowała przepięknie ogrodową przestrzeń.
Zresztą proszę zobaczyć (zdjęcia bez komentarza, zdjęcia takiej sobie jakości bo nadal robione kompaktem z uszkodzonym obiektywem).


I na koniec widok z okna na Jeżyce ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz