wtorek, 28 sierpnia 2012

Jeżyckie balkony i ogródki

Wczoraj zrobiłem mały rekonesans po jeżyckim fyrtlu i przy okazji uchwyciłem aparatem parę balkonowych i przydomowych ogródków.
Podziwiam mieszkańców, którym się chce. Podlewać, nawozić, przycinać i w ogóle dbać o kwiaty i zieleń żeby cieszyły nie tylko oczy właścicieli ale także przechodniów. Bo większości z nas po prostu się nie chce. Wymawiamy się brakiem czasu, zmęczeniem, brakiem pieniędzy itp.itd. Szkoda gadać.
A o ile piękniejsze byłyby Jeżyce tonące w kwiatach; od razu wyładniałyby fasady jeżyckich kamienic, często odrapane i brudne.
Przy okazji myślę o krajach na południu Europy; w wielu miejscowościach, nawet tych obleganych przez turystów, domy są też odrapane, z odpadającym tynkiem, wiszącymi kablami, suszącym się praniem ale jest przede wszystkim czysto i kolorowo i to się po prostu widzi i lubi. Może kiedyś doczekam się, że i Jeżyce takie będą.
A wracając do zdjęć. Który balkon najładniejszy? A może ogródek?


















Myślę, że to nie wszystkie balkony warte uwagi, nie wszędzie udało mi się dotrzeć. Z chęcią więc zamieszczę Wasze zdjęcia, prześlijcie je na grzegorz@multimex.com.pl.

A przy okazji; też mam balkon, a nawet dwa; nie tak okazałe jak te z niektórych zdjęć powyżej i nie tak pięknie ukwiecone.
A przecież bywało i tak:)


Dla odmiany na koniec tradycyjnie kolejny widok z okna, tym razem nie wieczorny i nie z tego okna:) (dzisiaj mamy Święto Lotnictwa; zdjęcie się niestety nie udało ale te samoloty jakoś tak szybko latają)





1 komentarz:

  1. na ostatnim spacerze sfotografowałam dokładnie ten sam balkon, który jest na pierwszym zdjęciu :) równiez bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń