czwartek, 16 października 2014

Stare Zoo ale jakie piękne jesienią

Miałem dosyć siedzenia a właściwie leżenia w łóżku i poprosiłem żonę żeby zawiozła mnie do Starego Zoo (niby z Kraszewskiego niedaleko ale teraz jest to dla mnie kosmiczny dystans) póki złota jesień w pełni. Trafiliśmy na super pogodę i mimo krótkiego spaceru udało mi się ustrzelić trochę fotek, które poniżej prezentuję. zapraszam do oglądania.

Datura (bieluń) obsypana kwiatami w kształcie trąbek
Jw. ale kwiat różowy
Chciałem trochę pobyć wśród swoich :-)
Czarny łabędź majestatycznie pływający wśród złotych rybek
 Drugi wygrzewa się na jesiennym słońcu
Stawek z wyspa lemurów, tylko lemurów nie widać



Kolejna datura

Kozy jak zawsze głodne


Kibic ? Nie, to kardynał dominikański
Hortensje jak zwykle najpiękniejsze jesienią

Widok z perspektywy warana
Powiało chłodem
"Biały miś, biały miś dla dziewczyny
Którą kocham i będę kochał wciąż ..."


Sprawa się wyjaśniła
Alpaka, niektórym kojarzy się z czymś zupełnie innym :-)

Kolory jesieni
i owoce jesieni
To też owoc ale "zakazanej" miłości
w całej okazałości
Owca bretońska  jesiennych barwach
 Na koniec tradycyjnie widok z okna, tym razem wczesnoporanny.

1 komentarz:

  1. Ten mały osiołek niczemu nie jest winny, a jedynie można o nim powiedzieć, że jest słodki :D

    OdpowiedzUsuń