sobota, 30 marca 2013

Wielkanoc 2013


Już prawie rok mija od rozpoczęcia mojej przygody z blogiem Moje Jeżyce. Pierwszy post napisałem kilka dni przed Świętami Wielkiej Nocy a kolejny dotyczył już Wielkanocy 2012 roku i był napisany, tak jak dzisiejszy, w Wielką Sobotę.
Żeby tradycji stało się zadość wybrałem się do dwóch jeżyckich kościołów aby zrobić krótki fotoreportaż ukazujący Groby Pańskie i święcenie pokarmów.
Na temat obyczajów z tym związanych pisałem w ubiegłym roku, zapraszam do lektury tutaj.

Grób Pański w kościele pw. Podwyższenia Krzyża Świętego
przy ul. Szamarzewskiego
Tradycyjnie przy Grobie wartę pełnią żołnierze (jest to kościół garnizonowy) 
Jw.
Grób Pański w kościele pw. Najświętszego Serca Jezusa
przy ul. Kościelnej
Jw.
Święcenie pokarmów w kościele pw. Podwyższenia Krzyża Świętego
przy ul. Szamarzewskiego



Święcenie pokarmów w kościele pw. Najświętszego Serca Jezusa
przy ul. Kościelnej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz