niedziela, 2 czerwca 2013

Baśniowe Zoo dzieciom

Dzień Dziecka to jedno z najradośniejszych świąt w roku.
W tym roku dzieci i ich rodzice  mogły przebierać w jeżyckich festynach organizowanych na ich cześć, pisałem o tym w poście z 31 maja.
Udało mi się wpaść na krótko na wszystkie imprezy; pstryknąłem trochę fotek i to wszystko. Dzieci mam już bardzo dorosłe a wnuków jeszcze się nie doczekałem, niestety :-)
Zacznę od imprezy w Starym Zoo. Przyjemnie było oglądać tyle uśmiechniętych, zachwyconych, zapatrzonych, zadumanych buzi naszych Milusińskich w jednym miejscu. Zresztą wystarczy spojrzeć na zdjęcia, więcej zdjęć znajdziesz tutaj. W następnych postach zamieszczę także fotki z pozostałych imprez.

Młodzi widzowie zapatrzenia w aktorów teatru Fuzja, no może nie wszyscy :-)
(spektakl "Na Arce o ósmej", więcej tutaj)




Jw.
Jw.
Jw.
Jw.
Jw.
Jw.
Jw.
Jw.




Jw.
Jeżeli dobrze kojarzę to zabawa w koło fortuny z aktorami teatru Wariate
Młode strojnisie :-)
I młoda artystka po skończeniu swojego dzieła
Wycinanki, malowanki, kolorowanki, wyklejanki - co tu wybrać?
My już wybrałyśmy
I ja też :-)
Czyżby coś nie wyszło?
Słuchamy bajki ale jakiej, tego się nie dowiedziałem
Kolorowa karuzela - stała atrakcja Starego Zoo
I tor z elektrycznymi samochodzikami dla dzieci już od 1-go roku!
Na zakończenie jak zwykle tradycyjny widok z okna, tym razem z kwitnącą akacją.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz