piątek, 26 października 2012

Przechadzka po Jeżycach 27.10 sobota; to już ostatnia w tym roku!!!

Zapraszam w imieniu organizatorów już w najbliższą sobotę,  27 października, na kolejny spacer po Jeżycach z przewodnikiem. 
W planie jest kolejno:

  1. zwiedzanie Kościoła Najświętszego Serca Jezusa i św. Floriana przy ul Kościelnej
  2. wejście na wieżę widokową przy Szkole Podstawowej nr 36 przy ul. Słowackiego (z wieży roztacza się wspaniały widok nie tylko na Jeżyce, patrz post z 13 lipca)
  3. Rynek Jeżycki (można  przy okazji zrobić zakupy:)
  4. zwiedzanie Kościoła pw. Podwyższenia Krzyża św. przy ul. Szamarzewskiego
  5. Stara Zajezdnia Tramwajowa przy ul Gajowej a właściwie to co po niej zostało
  6. Ogród Zoologiczny czyli Stare ZOO
  7. Dom Tramwajarza przy ul. Słowackiego

Udział w wycieczce jest oczywiście bezpłatny!, 

Zbiórka o godz.10:00 przed Kościołem Najświętszego Serca Jezusa i św. Floriana.
Informacja co prawda nieco spóźniona ale może jeszcze ktoś z czytelników bloga zdecyduje się na spacer, pogoda ma być słoneczna ale radzę ubrać się w ciepłe ubranka co by nie zmarznąć, szczególnie na wieży widokowej.



2 komentarze:

  1. w trakcie poprzedniej musiałam pracować, tym razem zachorowałam... mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa wyprawa była. Cieszę się, że takie akcje są organizowane. Nie jestem z Poznania, ale przyjechałam, bo chciałam trochę pozwiedzać, poznać zakamarki Poznania i ogarnąć plenery do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń