poniedziałek, 15 października 2012

V Worldwide Photo Walk na Jeżycach

Wczoraj wziąłem udział w V edycji Worldwide Photo Walk a jednocześnie pierwszym takim spotkaniu-spacerze fotoamatorów w Poznaniu. Zebrało się nas dwadzieścia parę osób; rozpoczęliśmy spacer od Jeżyc, a więc "mojej" dzielnicy.
Spotkaliśmy się przy budynku Concordii, w którym w niedzielę odbywały się warsztaty kreatywności dla dzieci (czy coś w tym rodzaju:) ; warto w każdym razie zaglądać na stronę Concordii bo dzieją się tam naprawdę ciekawe rzeczy.
Po krótkim zapoznaniu ruszyliśmy na spacer trzymając w dłoniach gotowe do "strzału" aparaty fotograficzne (jako jedyny spacerowicz miałem zwykły aparat kompaktowy ale pstrykałem zdjęcia bez kompleksów; w końcu to tylko zabawa).
Spacer prowadził ulicami Zwierzyniecką, Gajową, Sienkiewicza, Kraszewskiego do Rynku Jeżyckiego, dalej przejściem pomiędzy kamienicami przy przystanku przy Rynku Jeżyckim, ulicą Poznańską a stamtąd już w kierunku centrum, które dla czytelników tego bloga jest mniej interesujące:)

Plonem spaceru jest kilkaset zdjęć wykonanych we wspomnianych wyżej miejscach przez wszystkich fotografów. Mam nadzieję, że pozostali uczestnicy spaceru prześlą mi chociaż część swoich "jeżyckich" ujęć tak abym mógł zamieścić je na blogu (trzymam za słowo!). Każdy z nas inaczej patrzył przez wizjer aparatu na spotykane po drodze "obiekty" a więc będzie co oglądać i komentować.

Póki co kilka zdjęć z mojego niedzielnego dorobku; resztę można obejrzeć tutaj (także zdjęcia spoza Jeżyc). Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i komentarze dotyczące konkretnych zdjęć.









1 komentarz:

  1. Dobrze, że Pan prowadzi bloga, można się tu sporo rzeczy dowiedzieć i obejrzeć zdjęcia. Szukam ładnych schodów, okien, ciekawych miejsc do zdjęć z modelkami :)

    OdpowiedzUsuń