wtorek, 22 maja 2012

Nie tylko kac(z)ki w Parku Sołackim

pływają sobie po tafli stawu ale też, od kilkunastu dni, najprawdziwsze łódki z wypożyczalni znajdującej się tuż obok restauracji "Meridian".


Wypożyczalnię prowadzi dwoje młodych, sympatycznych chłopaków entuzjastycznie nastawionych do swojej pracy. Życzę im powodzenia i mam nadzieję, że do parku powróci na stałe widok zakochanych ( i nie tylko) par w łódkach sunących majestatycznie po tafli stawu:)


Kilka lat temu jeden "śmiałek" podjął próbę reaktywacji wypożyczalni, która działała latem 2006 roku ale niestety nie przewidział, albo nie był o tym wcześniej poinformowany, że wkrótce zacznie się oczyszczanie stawów i z pływania łódkami wyjdą nici :(
Udało mi się uwiecznić tamten czas, sam nawet skorzystałem z żoną z przejażdżki po stawie:)

Łódki cumujące wieczorem przy pomoście obok restauracji "Meridian"
maj 2006 roku 
Moja żona Ela z zapałem wiosłująca (a może tylko pozująca do zdjęcia:)
Ale wszystkie powyższe zdjęcia to pestka, prawdziwym rarytasem są zdjęcia, które zrobiłem 35 lat temu, słownie TRZYDZIEŚCI PIĘĆ LAT!!!, także w parku Sołackim, także na łódkach. To były czasy:)
(proszę wybaczyć, że jakość zdjęć nie jest najlepsza ale są to skany z czarno-białych negatywów wyszperanych w domowym archiwum).

Łódki drewniane! (policzcie ile ich jest);  z prawej nieistniejąca już
restauracja "Piracka"
Autor bloga z siostrą Małgosią 
Na koniec kilka informacji praktycznych; wypożyczalnia czynna jest w dni powszednie od godz. 12-tej do zmierzchu, w niedzielę od godz. 10-tej, także do zmierzchu; chociaż gdyby znaleźli się chętni na nocne pływanie może właściciele wypożyczalni przychylą się do propozycji:).
Podaję też link do fanpage'a wypożyczalni: https://www.facebook.com/LodkiNaStawieSolackim

No i na koniec cennik (dla Poznaniaków rzecz niezwykle istotna:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz